Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz dokonywania zakupów w sklepie internetowym zalozto.pl

(dalej: „Regulamin”)

Sklep Internetowy zalozto.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

 

SPIS TREŚCI:

 

1. Informacje o firmie                                                 

Paweł Osowski
ul. Władysława Jagiełły 1A
41-106 Siemianowice Śląskie
REGON 360112906
NIP 6431727419
Tel. 600 797 275
E-mail: kontakt@zalozto.pl

2. Postanowienia ogólne 

 – regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu www.zalozto.com, określa zasady rejestracji korzystania ze konta Sklepu, zasady dokonywania zamówień, a także zasady zawierania umów sprzedaży Towarów.

– warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu

– zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technicznych

– wszystkie ceny są cenami brutto, ceny podane przy produktach nie uwzględniają kosztów wysyłki

– do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon, który jest potwierdzeniem, że towar został zakupiony w naszym sklepie.

 

3. Zasady korzystania ze Sklepu i zawierania umowy sprzedaży Towarów 

– zamówienia na stronie internetowej sklepu można składać poprzez zarejestrowanie się w sklepu, dodanie produktów do koszyka, a następnie dokonanie płatności

– do prawidłowego dokonania zakupu niezbędne jest podanie prawdziwych danych (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail)

– w sytuacji kiedy dane Kupującego będą niekompletne, Sprzedający będzie próbował skontaktować się z Kupującym w celu poprawienia danych. Jeżeli okaże się to niemożliwe Sprzedający zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówienia

– płatności krajowe mogą być dokonane na przelew nr. Konta: 06 1050 1214 1000 0092 0402 3965 (Bank ING) Nazwa i adres odbiorcy: Paweł Osowski ul. Grunwaldzka 5c/40 41-106 Siemianowice Śląskie NIP 6431727419, a także w systemie e-płatności transferuj.pl

– Sprzedawca nie wystawia faktury VAT

– w sytuacji, w której z przyczyn technicznych (np. błąd systemu stanu magazynowych) towar będzie niedostępny, sklep ma prawo nie wysłać towaru – zwraca gotówkę, a także oferuje rabat na pozostały asortyment.

 

4. Koszty i czas transportu 

    • Kurier InPost – 13 zł
    • Kurier InPost za pobraniem – 18 zł
    • Paczkomaty InPost – 13 zł

– przesyłki wysyłane są w dni robocze maksymalnie do 72 godzin od złożenia zamówienia

– czas dostarczenia przesyłki od momentu wysłania to 1-2 dni robocze.

 

5. Reklamacje 

– reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. 

– w przypadku jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem, nie pasuje do procedur reklamacji a zwrotu

– w przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedawca zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny produkt w tej samej lub podobnej cenie-

– na adres sklep@zalozto.com prosimy wypełnić gotowy formularz dostępny do ściągnięcia poniżej regulaminem

– Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.

 

6. Wymiana 

– klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.zalozto.com produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

– dokładny opis procedury zwrotu znajduje się w linku „Zwrot, wymiana, reklamacje” – kliknij tutaj

– sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko powinno być zapakowane w papier a dopiero następnie sklejone taśmą)

– Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.